Авто Актуально Події Публікації У світі

Катастрофа після відпочинку у Туреччині або як недбалість водія призвела до аварії

Катастрофа після відпочинку у Туреччині або як недбалість водія призвела до аварії

Багато хто із туристів, купуючи путівки на відпочинок, добираються до Болгарії чи Греції не автобусом, а літаком, так як переживають за довгий шлях, який водіям і пасажирам необхідно подолати, якщо їхати автобусом. Автобусом добиратися дійсно дуже виснажливо, адже крім довгого шляху, немає нормальних умов переміщення, оскільки на пасажирському місці незручно довго сидіти, а тим паче спати, туалети у далеких рейсах не дуже зручні і доводиться чекати на зупинки біля АЗС, передає NW

Найголовніше, звісно, це робота водіїв, адже саме від них залежить безпека пасажирів. Не дивлячись на те, що туристичні оператори запевняють туристів, що водії професіонали, не мають проблем із здоров’ям та під час рейсу міняються між собою. Не один раз наші туристи скаржились, що водіїв мало, є випадки коли за кермом їде весь час один водій, а інший просто сидить поряд, водії ледве не засинають за кермом, тому слухають музику, яка відволікає сплячих пасажирів, що сидять попереду. Але як ми знаємо: довіряти туристичним оператором та вірити порядності менеджерів це – як лотерея, дивлячись як повезе. Випадків обману менеджерами вистачає але необхідно не забувати не тільки про якісний відпочинок, а і про безпеку туристів.

Група туристів, які поверталися із відпочинку в Туреччині вночі з 26 на 27 серпня пережили аварію. Рейс був із Стамбулу до Києва, перевізником була компанія «Гюнсел». У автобусі знаходилось сорок три людини. Час маршруту з дев’ятої ранку і приблизно до п’яти вечора наступного, отже виходить біля 32 годин. 

Як наголошує одна із туристок, що направляючись із Києва до Стамбулу, у автобусі було чотири водії, які, як потрібно, мінялись між собою. Тобто була зміна, під час якої вони відпочивали, відсипались, приводили себе у порядок. А вже на шляху додому із Туреччини водіїв було два, тобто в два рази менше. За словами однієї із пасажирок цього автобусу, один із водіїв був занадто втомлений та ще скаржився на здоров’я, поскільки у аптечці переглядав ліки, шукаючи, які йому необхідні. Напрошується питання: навіщо у такому стані сідати за кермо, адже він ризикує не тільки своїм життям, а і життям своїх пасажирів-туристів?

На жаль, без наслідків не обійшлося, вночі, приблизно о другій годині автобус потрапив у аварію, його перекинуло у рів поруч з дорогою. На щастя всі живі, хоча отримали великий стрес і шок, є постраждалі, 23-х осіб госпіталізували, серед постраждалих є діти. А у однієї туристки перелом хребта. На місце автомобільної аварії була викликана служба безпеки, яка допомогла пасажирам евакуюватись з місця події. 

Як повідомляють туристи, крім того, що водій скаржився на здоров’я, його заносило на зустрічну смугу. Добре, що там не було на той момент зустрічних авто. Водію пропонували зробити відпочинок, хоча б дві години, але він категорично відмовлявся, і всього лише знизив швидкість, нехтуючи проханнями своїх пасажирів. 

А що ж стосується перевізника «Гюнсел»? Вони видаляють зі свого офіційного чату усю історію автомобільної аварії, та радять туристам навіть не намагатись викривати їх у недбалості та порушенні регламенту роботи водіїв.  

Як було зафіксовано, несправні ремені безпеки, які є дуже важливими при перевезенні на магістралях і далеких рейсах, і, звісно ж, регламент роботи водіїв, які нехтували правилами виконання справної роботи. А менеджери туристичних операторів запевняють своїх туристів, що такого у них ніколи не було, мовляв, їхні водії професіонали, міняються з колегами під час рейсів, обов’язково відпочивають після прибуття і не їдуть назад без відпочинку, і надсилають сумні смайлики. А деякі менеджери відкрито хамлять і не визнають провини. Маємо надію, що усі пасажири повернуться додому здоровими і забудуть аварію, як про страшний сон, адже такі події дуже сильно впливають на психіку людей, особливо на літніх та дітей.

Можемо зробити сумний висновок, що довіряти на 100% туристичним оператором на жаль не можна. Їхня робота продавати якнайбільшу кількість путівок, подекуди замовчуючи справжні реалії майбутнього відпочинку, що стосується готелів. Звісно, є порядні менеджери, до яких потім постійно повертаються вдячні туристи і рекомендують друзям та знайомим, до кого можна звернутися. Адже якщо співробітник порядний та чесний, йому немає що приховувати а задоволені клієнти будуть повертатися знову і знову, якщо звісно є можливість коштів.


2 Травня

Уряд працює над обмеженням супутникової зйомки території України – Міноборони

1 Травня

ЗСУ розширюють вогневий контроль на лівоборежжі Херсонщини: чому ці плацдарми важливі

Армія РФ готується до подальших наступальних дій і потрібно зірвати російський наступ – Олександр Левченко

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС та церемонія нагородження незалежної будівельної премії “ТВОРЕЦЬ РОКУ” 

Пільговий тариф на електроенергію для населення: скільки коштує світло у травні

у Словаччині надали захист соратнику Медведчука

Остін закликає країни, які мають Patriot, передавати їх Україні

Верховна Рада частково відновлює доступ журналістів до засідань

Зміни у ПДР: що потрібно робити водіям з 1 травня

«Наше покликання – допомогти своїм». Діаспора в Греції підтримує біженців і армію

Україна не повідомляла про нові відступи від Конвенції про права людини

Міністри країн G7 домовилися зменшувати залежність від Росії в атомній енергетиці

Стануть дуже токсичними: 4 продукти, які в жодному разі не можна прибирати в холодильник

Куди піти у Києві: найцікавіші події травня

Єрмак обговорив звільнення військовополонених із представником Ватикану

30 Квітня

У Києві психіатр заробляв на ухилянтах: подробиці

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ