Київ

Потужності вистачає: Київ може відновити роботу усіх тролейбусів

Потужності вистачає: Київ може відновити роботу усіх тролейбусів

Потужності електропостачання вистачає, щоб Київ зміг відновити роботу всіх тролейбусів по вихідних. Таку думку висловили в громадській ініціативі “Пасажири Києва”.

Через дефіцит електроенергії тролейбуси не ходять у місті з грудня минулого року, а рух трамваїв значно обмежено. Міська влада прийняла свідоме рішення про пріоритетність використання електроенергії населенням над роботою електротранспорту.

Громадська ініціатива звертає увагу на поступове збільшення можливостей споживання електроенергії в столичному регіоні з початку лютого. У той же час, значне зниження споживання у вихідні дні дозволяє використовувати більше електротранспорту, не порушуючи графіки відключень для споживачів.

“Пасажири Києва” наголошують, що якби 130 тролейбусів (стільки ж додаткових автобусів ходять на тролейбусних маршрутах) та 13 трамваїв (які зараз працюють у Києві) вийшли на маршрути, їхнє споживання становило б менше 1% від існуючого ліміту (близько 7 МВт).

Тому громадська ініціатива вважає доцільним використовувати тролейбуси повноцінно у вихідні дні і, можливо, в першу зміну в будні.

Переваги цього рішення:

– Зменшення завантаженості на автопарки та понаднормової роботи водіїв автобусів. Це дозволяє додатково випустити 20-30 автобусів у пікові години на завантажених маршрутах, бо є резервні автобуси, але бракує водіїв.

– Використовуючи тролейбуси замість трамваїв, пасажири не стикаються з незручностями, оскільки маршрути тролейбусів та їх автобусів-дублерів збігаються, на відміну від трамваїв, які часто змінюють маршрути, що може заплутати пасажирів у визначенні, до якої зупинки їм йти.

– Часткове завантаження тролейбусних депо та водіїв, які наразі не працюють.

– Обкатка тролейбусної мережі.

– Робота електротранспорту поза періодом пікового споживання не впливає на незручності в електропостачанні для мешканців.

Звісно, є й недоліки:

– У разі масованого обстрілу енергетичних об’єктів автобуси знову повинні повернутися на свої маршрути.

Таким чином, як вважають “Пасажири Києва”, кількість та якість переваг значно переважає недоліки, і можна побачити, що недоліки не є критичними, а лише потребують моніторингу та оперативних рішень.

Тому “Пасажири Києва” просять міську владу запровадити гнучкість у сфері керування транспортом. Зокрема, тролейбуси повинні працювати, принаймні, у вихідні дні, якщо дозволяють умови.

Нагадуємо, що у Деснянському районі української столиці на житловому масиві Троєщина запустили роботу трамваїв, які тимчасово не працювали через відключення електроенергії.

Kyiv24


10 Вересня

уряд планує оновити правила бронювання за принципом «воюй або працюй»

Фінансування одного військового коштує бюджету 1,2 млн гривень – Шмигаль

Блінкен обговорить із прем’єром Британії підтримку України та війну на Близькому Сході

“Укрзалізниця” оголосила тендер на 12,6 млн грн: що замовили

“Симфонія Криму. Повернення”. У 18 містах України вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики

Команда Гарріс поки не підтверджує ймовірну зустріч із Зеленським – «Голос Америки»

Засоби, які потрібно включити в догляд за обличчям восени

«Важливо для енергетичної безпеки» – посли G7 про роль незалежних експертів в «Укренерго»

Підсумки роботи ТРЦ Respublika Park за перше півріччя 2024: нові відкриття, трафік, інновації та соціальна відповідальність бізнесу

У Києві привласнили “Готель Баккара”: подробиці схеми (ФОТО)

Росія і далі демонструє небажання вести добросовісні мирні переговори – ISW

9 Вересня

Київ не має віддавати на поталу Москві світовий інформаційний простір – Олександр Левченко

КиївЗоо запрошує на кавунові вікенди (ФОТО)

НАТО не відповідатиме на порушення повітряного простору» – Подоляк про «Шахеди» в Румунії та Латвії

Євросоюз засудив проведення російських виборів в окупованому Криму

Нацбанк посилив обмеження на розрахунки з карток українських за кордоном

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ