У Києві запрацював єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій

Міністерство внутрішніх справ повноцінно впровадило службу 112 у Києві — єдиний номер для всіх надзвичайних ситуацій. Про це повідомляє міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко, передають “Kyiv24”.
Про це розповідає NewsWeek
Стало відомо, що комунікаційний центр 112 вже активно обробляє вхідну інформацію у столиці.
Оператори центру приймають дзвінки від громадян та надсилають запити до відповідних підрозділів, які реагують на виклик.
Ігор Клименко зазначив, що у центрі працюють оператори, які володіють жестовою мовою, що дозволяє спілкуватися з громадянами через відеодзвінок. Для отримання такої можливості необхідно надіслати смс-повідомлення на номер 112 та очікувати посилання на відеодзвінок.
Майбутні кроки МВС – розширення служби 112 на всі міста-мільйонники, а в подальшому – на всю територію України.
Нагадуємо, що у міському застосунку “Київ Цифровий” додали можливість отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги. Застосунок додав новий сервіс, який дозволяє мешканцям столиці отримувати та оплачувати рахунки за комунальні послуги, а також зберігати квитанції про оплату безпосередньо в особистому профілі.
Також у Києві для всіх охочих проведуть одноденні безоплатні навчання з підготовки до національного спротиву. Запис на навчання вже розпочато.