Епіцентр повідомляє про технічні проблеми в роботі мережі

Вранці 28 квітня у соціальних мережах з’явилася інформація про збій у роботі кас та мобільного додатку мережі гіпермаркетів «Епіцентр». Користувачі повідомляли, що в усіх магазинах мережі неможливо здійснити покупки.
Про це розповідає NewsWeek
Деякі з повідомлень містили припущення про можливу хакерську атаку. Однак, згодом компанія опублікувала офіційну заяву, в якій зазначила, що причина збою полягає в технічних проблемах.
“Маємо тимчасові технічні проблеми, на даний момент вжиті всі заходи щодо відновлення роботи”, – йдеться у заяві прес-служби.
Служба підтримки «Епіцентру» запевнила, що команда працює над усуненням проблеми, і рекомендує клієнтам бути терплячими до моменту відновлення нормальної роботи системи.