Фільм Minecraft в кіно встановив рекорд касових зборів серед екранізацій ігор

Стрічка «Minecraft в кіно» (A Minecraft Movie) стала справжнім хітом, зібравши 157 мільйонів доларів у кінотеатрах США та Канади за перші вихідні. Цей результат зробив фільм найуспішнішим стартом року.
Про це розповідає NewsWeek
За даними The Variety, новий фільм показав найкращий результат дебютного вікенду серед усіх екранізацій відеоігор. Раніше рекорд належав мультфільму «Брати Супер Маріо в кіно», який у 2023 році заробив 146 мільйонів доларів у свій перший вікенд.
Аналітики спочатку прогнозували збори на рівні 70-80 мільйонів доларів, навіть найоптимістичніші оцінки не перевищували 90 мільйонів.
Міжнародний успіх фільму
У міжнародному прокаті фільм, заснований на грі, що вийшла у 2011 році, додатково зібрав 144 мільйони доларів. Загальна сума світових зборів наразі становить 301 мільйон доларів при виробничому бюджеті у 150 мільйонів (без урахування маркетингових витрат).
Реакція на фільм
У головних ролях знялися Джейсон Момоа та Джек Блек. Незважаючи на негативні рецензії, фільм приваблює широку аудиторію — молодь, дорослих і дітей.
«Фільм приваблює широку аудиторію — молодь, дорослих і дітей. Незважаючи на негативні рецензії, подібні проєкти створюються для глядача, а не для критиків», — зазначив керівник консалтингової компанії FranchiseRe Девід Гросс.
Друге місце в північноамериканському прокаті зайняв бойовик «Майстер» з Джейсоном Стейтемом, який заробив 7,2 мільйона доларів. А «Білосніжка» опустилася на четверте місце з результатом у 6 мільйонів. Низькі збори останнього фільму піднімають питання про його фінансовий успіх: за бюджету у 250 мільйонів доларів він зібрав лише 77 мільйонів у США та Канаді та 168 мільйонів на інших ринках. У галузі вважається, що картина виходить у прибуток лише тоді, коли її касові збори принаймні вдвічі перевищують виробничі витрати.
Фільм «Minecraft в кіно» є адаптацією популярної відеогри, випущеної у 2011 році. Попри неоднозначні відгуки критиків, стрічка змогла здобути широку глядацьку підтримку. Голлівуд у останні роки активно екранізує відеоігри, і деякі з таких проєктів, зокрема «Супер Маріо», демонструють стабільний касовий успіх.