Кожен четвертий українець має досвід онлайн-продажів — результати опитування
Кожен четвертий громадянин України вже займався онлайн-продажами. Згідно з результатами опитування, у якому взяли участь понад 20 тисяч людей, 24% українців хоча б раз самостійно продавали товари через маркетплейси, соціальні мережі або інші інтернет-майданчики. Ще 19% респондентів наразі не мають такого досвіду, однак планують спробувати себе у сфері онлайн-торгівлі.
Про це розповідає NewsWeek
Статистика та активність українців на цифрових платформах
Більше половини опитаних — це особи віком до 45 років, а основна вікова група склала 34–45 років. Водночас 55% респондентів зазначили, що не мають досвіду онлайн-продажів і не планують починати. Ще 20% неодноразово пробували продавати власні речі через інтернет, а 4% займаються цим регулярно. Окремо 2% українців продають товари офлайн — серед знайомих або друзів.
Основні виклики та законодавчі новації у сфері онлайн-продажів
Серед найбільших труднощів, з якими стикалися продавці під час онлайн-торгівлі, 18% назвали складність у спілкуванні з покупцями. Для 16% опитаних проблеми виникали на етапі оплати та відправлення товару, а 14% мали складнощі із розміщенням оголошень. Решта учасників обрали інші варіанти відповідей.
Комітет ВР з питань фінансів, податкової та митної політики підтримав законопроєкт, який встановлює правила автоматичного обміну даними про доходи користувачів цифрових платформ.
Відповідно до цього законопроєкту, доходи громадян, отримані через інтернет-майданчики, такі як OLX, Prom, Bolt, Glovo, Rozetka та інші, підлягатимуть оподаткуванню. Однак для українців передбачена загальна пільга — протягом року можна продавати товари через цифрові платформи на суму до 2000 євро без обов’язку сплати податків.