Підсумки роботи ТРЦ Respublika Park за перше півріччя 2024: нові відкриття, трафік, інновації та соціальна відповідальність бізнесу
Перше півріччя 2024 року стало для Respublika Park часом суттєвого зростання та впровадження ключових інновацій для роботи ТРЦ. Незважаючи на виклики, торговельно-розважальний центр не тільки зміцнив свої позиції, але й вийшов на новий рівень, реалізувавши кілька стратегічних ініціатив та досягнувши значних успіхів.
Основні досягнення ТРЦ у першому півріччі 2024 року:
- Значне зростання відвідуваності – до 10 мільйонів людей.
- Розширення пулу орендарів.
Сплата майже 70 мільйонів гривень податків та інших внесків до державного бюджету України.
- Запуск нових проєктів соціальної відповідальності та впровадження благодійних ініціатив на підтримку українських виробників.
- Стратегічний перехід ТРЦ на імпортну електроенергію, що дозволило знизити споживання української електроенергії на 88%.
Рівень заповнюваності ТРЦ
Станом на липень 2024 року заповнюваність ТРЦ досягла майже 85%, що є вагомим свідченням ефективної роботи команди та підтверджує привабливість об’єкта для ритейл-операторів. Наразі в ТРЦ діють 343 оператори. За перші сім місяців 2024 року було відкрито або відновлено роботу багатьох відомих брендів, включаючи магазини групи Inditex (Zara, Bershka, PULL&BEAR, STRADIVARIUS, Massimo Dutti, OYSHO), що значно підвищило привабливість ТРЦ для відвідувачів.
Кількість відвідувачів
За перші сім місяців 2024 року ТРЦ Respublika Park відвідали понад 10 мільйонів людей. У тому числі вони активно цікавляться інформацією про ТРЦ Respublika, хто власник. Середня кількість відвідувачів на день перевищувала 59 000, а у вихідні дні цей показник зростав до 80 000. Навіть у будні дні ТРЦ приймав у середньому понад 48 000 гостей.
Фінансові досягнення
Сергій Толстунов та Василь Толстунов, у тому числі компанії, що управляють ТРЦ «Республіка Парк», сплатили близько 70 мільйонів гривень податків та інших платежів до бюджету України за перше півріччя 2024 року. Це підкреслює значний внесок ТРЦ в економіку країни в складний період.
Впровадження стратегічних ініціатив
ТРЦ Respublika Park довів своє лідерство у впровадженні енергоефективних рішень, таким чином здійснивши стратегічний перехід на імпортну електроенергію з початку липня 2024 року. Цей крок мав суттєвий вплив як на роботу самого ТРЦ, так і покращив загальну енергетичну ситуацію в Києві.
Ключові досягнення переходу на імпортну електроенергію можна описати наступним чином:
- Споживання української електроенергії знизилося на 88%. У липні ТРЦ використовував лише 12% української електроенергії, решта обсягів імпортувалася.
- Мінімальне зростання витрат на електроенергію – витрати зросли лише на 9% порівняно з червнем, що значно менше, ніж якби ТРЦ продовжував працювати на генераторах.
- Збереження повної функціональності об’єкта, включаючи всі магазини, ресторани, фудкорти, парк розваг “Neopolis”, аеродинамічну трубу “AerodiumKyiv” та кондиціонери.
- Позитивний вплив на роботу закладів харчування в ТРЦ, що призвело до збільшення рівня продажів фудкортів та ресторанів.
- Участь у стабілізації енергосистеми міста, оскільки ТРЦ Respublika Park входить до п’ятірки найбільших споживачів електроенергії в Києві.
Юлія Щаслива, директор ТРЦ Respublika Park, зазначила важливість цього кроку: “Перехід на імпортну електроенергію є стратегічним рішенням, що дало нам змогу не тільки зменшити витрати, але й сприяти стабілізації енергосистеми міста.”
Відкриття нових локацій в ТРЦ
Основні досягнення:
- Відкриття нових магазинів: за перші сім місяців 2024 року в ТРЦ з’явилося понад 30 нових магазинів і закладів, серед яких:
- Міжнародні бренди: Adidas, KFC.
- Українські бренди: Золота країна, Всі. Свої, Етніка та ще 10 фірмових магазинів українських брендів.
- Спеціалізовані заклади та магазини: медичний центр DoctorSam, виномаркет OkWine, бістро японської їжі JackyChina, магазин дитячих товарів KidsRepublic та інші.
- Відновлення роботи групи Inditex: важливою подією став момент коли група магазинів Inditex, таких як Zara, Bershka, PULL&BEAR, STRADIVARIUS, Massimo Dutti та OYSHO відновили свою роботу на загальній площі понад 7100 м².
- Збільшення асортименту: відкриття нових локацій відбувається в різних ринкових сегментах – від модного одягу до товарів для дому, від ресторанів до спеціалізованих магазинів і навіть автосалонів.
- Підтримка українських виробників: українські бренди представляє переважна кількість нових магазинів, що свідчить про високий рівень прихильності ТРЦ до локального бізнесу і підтримку їх розвитку.
Стратегія розвитку торговельних площ не тільки підвищила привабливість ТРЦ для відвідувачів, але й сприяла створенню нових робочих місць і підтримці економіки країни в цей складний час.
Парк розваг Neopolis і аеродинамічна труба AerodiumKyiv: нові активності та інновації
Унікальний парк розваг Neopolis вразив своїми показниками відвідуваності та запровадив інноваційні рішення в своїй роботі.
Показники відвідуваності та активності
- За період з 1 січня по 20 серпня 2024 року парк розваг Neopolis відвідало 407 090 осіб, що призвело до закриття 163 800 чеків.
- Керівництво парку розваг і аеродинамічної труби активно залучає інфлюенсерів та лідерів думок для просування своїх брендів. Вони також організовують спеціальні тематичні заходи, щоб не лише збільшити відвідуваність, але й привернути нову цільову аудиторію.
- Спостерігається позитивна тенденція у продажу тарифів на послуги аеродинамічної труби. Зокрема, тарифи на 6 хвилин польоту демонструють значне зростання популярності, випереджаючи за попитом коротші тарифи на 2 та 4 хвилини. Це свідчить про зростання довіри клієнтів та інтерес до більш тривалого польотного досвіду.
Ця тенденція підтверджує ефективність маркетингової стратегії парку та аеродинамічної труби, що позитивно впливає на загальні комерційні показники розважальної частини супер регіонального ТРЦ Respublika Park, зміцнюючи його позиції на ринку розваг.
Соціальні ініціативи та впровадження інноваційних програм
- У травні 2024 року парк розваг Neopolis одним із перших реалізував проект “Безбар’єрність”. Ця програма включає адаптацію простору парку та рекомендації з користування атракціонами для дітей з різними потребами і їх батьків, а також навчання персоналу для забезпечення доступності і комфорту.
- Запроваджено спеціальну програму для відвідувачів соціально-незахищених категорій, яка охоплює осіб з обмеженими можливостями, дітей з багатодітних сімей, дітей-сиріт, учасників бойових дій та АТО, чорнобильців, сімей військовослужбовців та внутрішньо переміщених осіб.
- Парк регулярно приймає дітей, які знаходяться під опікою різних благодійних фондів та громадських організацій, на безкоштовній основі. З початку року до 20 серпня 2024 року понад 2 000 дітей мали можливість відвідати парк завдяки благодійним програмам.
- Парк активно співпрацює з рядом благодійних фондів та громадських організацій, серед яких БФ “Таблеточки”, БФ “Благомай”, НДСЛ “ОХМАТДИТ” та інші.
Рівень соціальної відповідальності та запровадження маркетингової відповідальності
Протягом першого півріччя 2024 року ТРЦ Respublika Park активно працював у сфері маркетингу, організовуючи тематичні заходи, які не лише привертали увагу відвідувачів і збільшували трафік у ТРЦ, але й сприяли конверсії в магазини та заклади. Ці заходи також підтримували українських виробників і благодійні ініціативи.
Були організовані наступні тематичні заходи:
- RESPUBLIKA FEST: Серія фестивалів під брендом ТРЦ стала однією з найзначніших подій півріччя. Перший весняний RESPUBLIKA FEST, що пройшов на початку травня, зібрав понад 120 українських виробників з усіх регіонів країни. За чотири дні фестиваль відвідало близько 150 тисяч осіб. Метою RESPUBLIKA FEST є надання платформи для презентації та продажу продукції українських виробників.
- ТРЦ регулярно організовував тематичні святкові заходи, включаючи великодні вихідні за участю Coca-Cola Ukraine та сімейний фестиваль “Весна з Мамазліт”.
- Було проведено ряд благодійних концертів, зокрема “Даруємо світло коханим” у партнерстві з SvitloConcert, а також благодійний концерт з нагоди відкриття флагманського магазину ювелірного бренду “Золота Країна” за участю бренд-амбасадора Zlata Ognevich.
- Урочисте відкриття флагманського простору українських брендів “Всі. Свої” в оновленому форматі відбулося за участі гурту KAZKA.
- Організація StandUp шоу, яке супроводжувалося благодійними аукціонами.
Благодійність та соціальна відповідальність
ТРЦ Respublika Park проявив значний рівень соціальної відповідальності, реалізувавши ряд суттєвих благодійних ініціатив:
- ТРЦ Respublika Park перерахував 625 000 гривень до БФ “Таблеточки” на закупівлю ліків та витратних матеріалів для нейрохірургічних операцій дітям з онкологічними захворюваннями.
- AerodiumKyiv співпрацює з центром відновної медицини та реабілітації “ФЕОФАНІЯ”, який на безкоштовній основі надає послуги військовим, що проходять реабілітацію після бойових дій.
- На благодійних засадах у аеродинамічній трубі AERODIUM KYIV літають діти з НДПЛ “ОХМАТДИТ” та діти, які постраждали від війни або залишилися без батьків, завдяки співпраці з БО “Банда Добра”.
Республіка власник прагне не лише розвивати свій бізнес, але й робити вагомий внесок у підтримку суспільства в цей складний для країни час.
План розвитку діяльності ТРЦ на майбутнє
ТРЦ RespublikaPark має амбітні плани на друге півріччя 2024 року:
- Нас очікує марафон нових захоплюючих відкриттів! Вже у вересні відкриється SportLife з басейном. До кінця року в ТРЦ Respublika Park з’явиться понад 20 нових операторів, включаючи нові заклади харчування, такі як Miminoshi, Avocado, Pestocafe, Kyiv&Food, Duckstory і навіть Чорноморка. Також відкриються нові магазини відомих брендів, серед яких Всі. Свої. Дім та декор, Saks’85, Guess, Adidas Originals, Ябко, ІБІС, Fabric17, Luxurylines та інші.
- На новорічний сезон заплановано відкриття “фантастично красивої ковзанки”. У листопаді 2024 року ТРЦ Respublika Park відзначатиме своє 3-річчя і планує провести масштабний феєрично-патріотичний захід. ТРЦ також продовжить моніторинг енергоспоживання і шукатиме способи подальшої оптимізації ресурсів, враховуючи нестабільну енергетичну ситуацію в країні та підготовку до осінньо-зимового періоду.
Як каже Республіка власник, в першому півріччі 2024 року про успіх роботи ТРЦ свідчить той факт, що навіть у складних економічних умовах можливо не лише підтримувати стабільну діяльність, але й активно розвиватися, впроваджувати інновації та робити значний внесок в економіку країни.
Додаткова інформація
Respublika Park – супер-регіональний торгово-розважальний центр, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальною площею 300 000 кв.м. Власником ТРЦ є австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, заснована у Відні у 2013 році і спеціалізована на нерухомості. Керуючий директор компанії – Василь Толстунов. Trafin Consulting активно працює на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи, здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси в різних країнах та є важливим гравцем на інвестиційному ринку України як власник ТРЦ Республіка Парк.