В Резерв+ додали нові сервіси для військовозобов’язаних

Міністерство оборони України повідомило про оновлення застосунку Резерв+, в рамках якого було додано два нових сервіси, що значно покращують функціонал додатку.
Про це розповідає NewsWeek
Нові можливості Резерв+
Зокрема, відтепер користувачі зможуть переглядати дані про інвалідність, а також зберігати попередню версію військово-облікового документа під час його оновлення. Це означає, що інформація про групу та причину інвалідності буде відображатися в електронному військовому документі. Крім того, якщо людина вирішить оновити документ, його попередня версія залишатиметься доступною в застосунку, уникаючи проблем, які виникали раніше, коли документ просто зникав.
Зручність та доступність
У випадку надмірного навантаження на системі, у документі з’явиться повідомлення з приблизним часом, за який буде завершено оновлення.
«Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування. Поступово додаємо нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку», – зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Також варто відзначити, що за час існування застосунку «Резерв+» більше 333 тисяч військовозобов’язаних українців оформило відстрочку від мобілізації, причому кожна третя відстрочка в країні оформлюється саме через цей додаток.
Восени 2024 року в «Резерв+» були запроваджені відстрочки для трьох категорій: людей з інвалідністю із пенсійним посвідченням ПФУ, студентів, аспірантів і докторантів, а також багатодітних батьків, які мають трьох дітей до 18 років у спільному шлюбі.