В Україні запроваджено нові правила блокування спам-дзвінків мобільними операторами
В Україні набули чинності оновлені правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-номери. Віце-прем’єр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що урядова постанова вже діє з 2 жовтня, і в рамках цих змін вже заблоковано тисячі нав’язливих номерів.
Про це розповідає NewsWeek
Як українці можуть боротися зі спам-дзвінками
Під спам-дзвінками розуміють рекламні звернення без попередньої згоди користувача. Відтепер кожен абонент має можливість самостійно звернутися до свого мобільного оператора із проханням заблокувати номер, з якого надходили небажані дзвінки. Для цього достатньо скористатися спеціальними застосунками або контактними номерами операторів.
- Vodafone — у застосунку чи за номером 111 або 0 800 400 111 в Україні, а також +38 050 400 111 у роумінгу.
- Kyivstar — у застосунку чи за номером 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу.
- LifeCell — у застосунку чи за номером 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.
Додаткові способи подачі скарги
Окрім звернення до мобільних операторів, скаргу на спам-дзвінки можна подати й до урядової гарячої лінії за номером 1545 або через сайт Національної комісії з регулювання електронних комунікацій. Це дозволяє українцям активно долучатися до боротьби зі спамерами та покращувати якість мобільного зв’язку.
«Залишайте заявки та допомагайте операторам боротися зі спамерами», — закликав міністр.