Укрзалізниця бореться з онлайн-збоями в системах бронювання

Всі ІТ-ресурси Укрзалізниці зараз зосереджені на відновленні роботи після масштабного серверного збою, про що повідомляє компанія. В Укрзалізниці запевняють, що їхні процеси оперативно перебудовані, і вже кілька тисяч пасажирів пройшли через посилені каси, які були додатково укомплектовані працівниками, або оформляли квитки безпосередньо на борту поїздів.
Про це розповідає NewsWeek
Альтернативні способи оформлення квитків
Для тих, хто терміново потребує оформлення вагонів для осіб з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі або групових перевезень, приймаються заявки через електронну пошту [email protected].
Згідно з інформацією Укрзалізниці, «Поїзди рухаються без змін, ситуація контрольована». Однак, через технічний збій в IT-системі компанії наразі не працюють онлайн-сервіси, зокрема, продаж квитків через застосунок і сайт, а також довідкові послуги. Тимчасово недоступний також і сервіс «Армія+» для придбання квитків.
Доступні варіанти для покупки квитків
Пасажири можуть скористатися наступними способами оформлення квитків:
- оформити квитки у всіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових;
- придбати проїзні квитки безпосередньо на борту поїзда за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).