В Украине впервые в коммунальном медучреждении запустили чат-бот
В Украине впервые в коммунальном учреждении здравоохранения запустили чат-бот, который позволяет записаться на прием к врачу. Чат-бот под названием CompassBot разработали специалисты компании «Поликлиника без очередей» по заказу КПГ «Детская городская поликлиника №6» Одесского городского совета, передает NW (укр.).
Як розповів директор поліклініки Сергій Горіщак, медзаклад вже давно працює на базі медичної інформаційної системи «Поліклініка без черг», яка дозволяє пацієнтам підписувати декларації з лікарями, записуватися на прийом та скасовувати його й т.п.
Функціонал чат-боту розрахований на об’єднання усіх цих раніше розрізнених напрямків діяльності поліклініки в одне ціле.
А саме, дякуючи чат-боту пацієнти поліклініки можуть:
- записатися до лікаря;
- скасувати запис;
- отримувати нагадування про прийом до лікаря;
- отримати повідомлення про готовність лабораторних аналізів;
- слідкувати за календарем щеплень;
- дізнатись довідкову інформацію;
- залишити відгук та побажання щодо покращення сервісу медзакладу.
Також важливо, що чат-бот працює 24/7, без вихідних та свят, що дозволяє пацієнту завжди знаходитися на зв’язку з медичним закладом.
«CompassBot – це сучасний місток, який поєднує розрізнені послуги нашого медзакладу в єдине ціле. Він є прекрасним сервісним інструментом, який досить швидко став популярним серед наших пацієнтів», – говорить С. Горіщак.
Також він зауважив, що використання пацієнтами чат-боту зменшує навантаження на лікарів поліклініки, адже в ньому є функціонал відповідей для тих, кому «тільки запитати», функціонал автоматичного нагадування пацієнтам про ті чи інші медичні події, а також оперативного отримання інформації з лабораторії.
Довідка:
«Поліклініка без черг» – система керування медичним закладом, взаємодії з eHealth в рамках медичної реформи та ефективного управління потоком пацієнтів.
Рішення передбачає комплексне використання IT-інструментів: повний функціонал для ефективної роботи медзакладу в рамках медичної реформи, робота з електронною карткою пацієнта, медичними подіями, програмою «Доступні ліки», введення електронної черги у закладі, онлайн-запис на консультації та прийоми, логістичну взаємодію лікарів, спеціалістів, діагностичних центрів та лабораторій між собою задля комфорту пацієнта.
На сьогодні система працює вже у 18 областях України: Київській, Одеській, Сумській, Волинській, Чернігівській, Черкаській, Миколаївській, Дніпропетровській, Донецькій, Житомирській, Львівській, Вінницькій, Харківській, Запорізькій, Тернопільській, Івано-Франківській, Кіровоградській та Рівненській.