LifeStyle Думка Країна Публікації Суспільство Шоу-бізнес

Фронтмен Mad Heads Вадим Красноокий об успехах звезд шоу-биза: Больше всего выстреливают те, кто раскрывает себя

Фронтмен Mad Heads Вадим Красноокий об успехах звезд шоу-биза: Больше всего выстреливают те, кто раскрывает себя

Лидер группы Mad Heads Вадим Красноокий после своего возвращения из Канады, куда он эмигрировал несколько лет назад, снова, похоже, активно возвращается в украинский шоу-бизнес. Причем теперь музыкант, как стало известно буквально вот-вот, плавно вовлекается в отечественную киноиндустрию в качестве sound-продюсера первой в Украине международной инвестиционной кинокомпании «Smart movie», которая анонсировала съемки трех украинских фильмов.

О некоем переосмыслении происходящего в Украине с «постэмиграционного» взгляда, формуле успеха для украинских молодых исполнителей и попытках отечественных звезд пробиться на Запад фронтмен Mad Heads поведал NW в эксклюзивном интервью (укр.).  

– Як на ваш гурт вплинув «мовний закон» про квоти? Чи ви є зараз в ротаціях на радіо та телебаченні. Чи позитивно він вплинув загалом на український шоу-бізнес?

– Якщо ви чуєте багато української музики на українських радіостанціях, то раніше цього не було. Це і є результат. Якщо ми бачимо багато нових імен, які раніше не мали можливості себе показати, то це теж результат. І насправді в Україні своїх артистів треба ще більше, країна не маленька насправді. У нас просто все було заповнено «чужинцями». Не обов’язково з Росії. Мова йде також і про західну музику. Це не завжди погано, треба слухати іншу музику також. Але ж свої артисти – це свої артисти, вони можуть співати про наше життя, так як вони його відчувають.

Читайте также – Сооснователь группы ВВ, музыкант Александр Пипа: Живем с Олегом Скрипкой в разных вселенных

Це ніхто не зробить крім тих, хто тут живе, дихає і відчуває ці вібрації. Плюс у нас дуже співоча та талановита нація. У нас є багато унікальних речей, якими можна здивувати світ і в плані мелодики, і в плані унікальних інструментів. Наприклад, коли ми виступали в Канаді з канадськими музикантами, з нами була українська відома бандуристка Марина Круть. То коли ці хлопці – музиканти і від Бога, і супер натреновані, – катаються в турах з усіма артистами і по Канаді, і по Штатах, побачили бандуру зблизька, а не тільки почули, то їх просто «плавило». Вони були вражені, що таке існує, і воно так звучить, і що так вона на цьому інструменті грає. І це не тільки на музикантів справляє враження, якщо це правильно подати. І не тільки бандура.

– «Даха Браха», «Онука» теж здивували Захід. Український андеграунд став мейнстрімом?

– «Даха Браха», до речі, показали такий рівень, що в Америці та Канаді збирають зали. При чому не тільки українського походження люди ходять на ці концерти. Мені про них чувак в Торонто, який взагалі ніколи не був в Україні, розповідав. Каже, чи знайомий я з ними. Кажу, що ми з ними виступали. А він: «Да ти що, це вони ж у нас такі зірки!».

– А яку пораду ви дасте молодим нашим виконавцям, як вийти на міжнародний рівень? Підтримувати свою унікальність, якусь родзинку, чи що?

– Взагалі для артиста унікальність – це найголовніше. Бувають різні рівні артистів. Можна починати з кавер-бенда, нічого в цьому поганого немає, можна співати на весіллях. Це теж добре. Але для того, щоб розкрити свій талант по максимуму, максимально реалізуватися, досягти своїх вершин, треба людям дати те своє унікальне, що є в кожному артистові.

Артист повинен розуміти, що коли його чують люди, вони одразу повинні розуміти, хто цей артист. І власне те, що я раніше помічав за західними артистами, і зараз, коли спілкувався з ними уже близько, наскільки вони всі думають про те, як бути унікальними. Тобто грати те, що зараз у чартах – це вже поїзд пішов ще вчора. Поки це зробиш, поки вийдеш на високий рівень, уже зовсім інше буде в чартах, і уже це нікому не цікаво.

Власне, думаю також, що перспективою буде звертати більше уваги на унікальність наших артистів, піднімати, підтримувати, допомагати і розкручувати. Тому що світові центри культури, які створюють світових зірок, працюють саме так.

– А саме на яку унікальність варто робити ставку?

– Це те, що є незвичним, цікавим в кожному артистові: голос, інструмент чи це якась особлива подача, ось в цьому справа. При тому у них величезна конкуренція. В тій самій Америці з’їжджаються просто з усього світу артисти, які можуть що завгодно заспівати, будь-який репертуар, імітувати голоси тощо. Але це цікаво обмежено, найбільше вистрілюють ті, хто розкриває себе.

– А яку українську музику слухаєте ви? Що найбільше на вас так справило враження останнім часом?

– У мене це враження ще зовсім свіже, так як я кілька років провів у Канаді, Сполучених Штатах, і прилітав буквально на кілька днів туди-сюди. Тож ще не встигав тут нормально пожити і просто там включити радіо й почути, що крутиться на різних радіостанціях. Почути, що там купа артистів, яких я не знаю, класні пісні, дуже багато всього цікавого.

– Alyona Аlyona, наприклад?

– Так, Альону-Альону я давно помітив, звісно. Неможливо було не помітити. Інколи це артисти, яких я знаю, але це якась нова пісня, і я їх ще не ідентифікую. Просто багато класної музики з’явилось. Я думаю і знаю, що вона була і раніше. Просто треба було дати можливість й сили та заохотити цих артистів створювати більше. Насправді, говорячи про квоти, не все закінчується тільки на радіо. По-перше, радіо – це не єдине медіа. А зараз і далі більше домінуватиме Інтернет, тож багато чого артистам ще потрібно надолужити. Цікавий і перспективний напрямок – виступи на YouTube.

– Який досвід ви отримали у Канаді?

– Один із моментів канадського досвіду, в принципі, це те, що я раніше звик покладатися, розраховувати на свої сили. В Україні ми грали на концертах, заробляли якісь гроші, вірили, що нам не потрібна ніяка підтримка. Ми вважали, що є самодостатніми. Я побачив приклад того, як працює канадський потенціал і яке там відношення до артистів. А також те, які це дає результати. Зрозумів таку річ, що, в принципі, потрібна підтримка. Скажімо, так, «зеленим» значно більше можна досягнути результатів (а це, в свою чергу, потрібно державі і людям, які в ній живуть), тому що мати свій якісний продукт, окрім того, що це можливість заробляти гроші по закордонних гастролях (що, в тому числі, піднімає престиж країни), це ще й один з моментів, який впливає дуже сильно. Ми всі співаємо пісні Селін Діон. Це – один з простих прикладів.

– Це канадська співачка, яка вибилася в топи не без допомоги державної підтримки?

– Канадська держава підтримує, у них просто конкуренція з Америкою. В Америці – значно більший ринок, там більше грошей, їм простіше це просто бізнесово заробляти. У Канаді артистів підтримують грантами для того, щоб канадські артисти мали можливість швидше розвиватися і створювати музичний продукт світового рівня. Ну, у нас немає зараз стільки грошей. Але гранти якісь є у того ж Українського культурного фонду. Якщо він буде працювати прозоро і дійсно буде підтримувати вітчизняні культурні проєкти, то це правильний шлях. В Європі таке теж роблять.

– А ви на даному етапі яку зараз музику особисто слухаєте?

– Та по-різному. Все залежить від настрою. Якщо я не знаю, що послухати нового, я слухаю щось старе, і точно не програю.

Записали Дмитро Дубенський та Наталія Ющенко, спеціально для NW


29 Березня

Україна підписала угоду з США щодо відтермінування виплат за держборгом

У Києві та області працювали нелегальні АЗС з контрафактним пальним

Пиріг зі смородини нашвидкуруч із літніми заготовками

уряд має знайти «фінансову основу» для роботи Служби зовнішньої розвідки

28 Березня

“Patriot” потрібні тут і зараз, для захисту людських життів – Олександр Левченко

Куди піти у Києві: найцікавіші події цих вихідних

кому та як вдалося отримати компенсацію за програмою «єВідновлення»

Міноборони Німеччини повідомило про новий пакет військової допомоги для України

Представник Мінінфраструктури України розповів про два основних питання, які обговорили у Польщі. Ексклюзив

у Варшаві відбулися переговори урядів України та Польщі

у Польщі завершилися переговори щодо розблокування кордону – вони тривали 6 годин

У Київській області перейменували населені пункти: нові назви

Блендер: ваш надежный помощник для приготовления еды

У Варшаві почалися переговори урядів України та Польщі

Теракт у “Крокусі”- не перша спроба російських спецслужб пов’язати теракти ісламістів з Україною: подробиці

Блінкен та Столтенберґ «обговорили підтримку НАТО України» – Держдепартамент США

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ