McDonald’s вперше представить в Україні молочний коктейль Grimes і дубайський мінідонат

У мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s в Україні найближчим часом очікується оновлення меню. Українські відвідувачі отримають можливість скуштувати дві нові десертні позиції — молочний коктейль Grimes і дубайський шоколадний мінідонат. Обидві страви з’являться в закладах країни вперше.
Про це розповідає NewsWeek
Які новинки готує McDonald’s?
На сьогодні офіційно нові десерти ще не представлені в українських закладах, однак у соціальних мережах мережі вже з’явилися натяки на появу однієї з них. Деякі користувачі швидко розпізнали, про які саме страви йдеться. Варто наголосити, що хоча меню McDonald’s періодично оновлюється, ці десерти раніше в Україні не пропонувались.
Незважаючи на відсутність офіційних анонсів, дубайський шоколадний мінідонат і молочний коктейль Grimes вже доступні для замовлення в деяких сервісах доставки їжі. Щодо цін, вони поки не оголошені офіційно, але ймовірно складуть:
- дубайський шоколадний мінідонат — 42 гривні;
- мілкшейк Grimes — 107 гривень.
Особливості нових десертів
Дубайський шоколадний мінідонат раніше з’явився в ресторанах McDonald’s за кордоном, зокрема в країнах Європи та Об’єднаних Арабських Еміратах, ще у 2024 році на хвилі популярності дубайського шоколаду. Десерт вирізняється хрусткою фісташковою начинкою, тістом катаіфі та дрібно нарізаними фісташками.
Молочний коктейль із ягідним сиропом Grimace вперше представили у 2023 році, коли мережа відзначала день народження фіолетового персонажа Grimace — героя рекламних кампаній McDonald’s із 80-х і 90-х років. Попри очікування, повернення популярності цього персонажа відбулося не так масштабно, як планувалося.
У червні 2023 року в TikTok масово поширився вірусний тренд із напоєм Grimace Shake. На коротких відео користувачі пили Grimace Shake і робили вигляд, що їм смакує, але потім раптово наче ставали героями сцен хоррор-фільмів: непритомніли і лежали на підлозі в дивних позах з фіолетовим мілкшейком, що витікав з рота.
Представники McDonald’s жодним чином не коментували цей вірусний тренд у соціальних мережах.