Посол України Кислиця став обличчям кампанії Indposhiv
Український бренд Indposhiv продовжує створювати колекції, які підкреслюють унікальність та силу кожного чоловіка. Остання рекламна кампанія бренду присвячена незламності українського духу, а її обличчям став постійний представник України в ООН Сергій Кислиця.
Про це розповідає KURAZH
Засновниця бренду Катерина Возіанова зауважила, що ідея залучення Сергія Кислиці до кампанії виникла ще у 2022 році, коли вона вперше почула його вражаючу промову в ООН. «Я була в захваті від риторики, від майстерності слова, від усього! І саме тоді в мене з’явилася мрія зробити пана Кислицю обличчям Indposhiv», – зазначила вона у соціальних мережах.
Фотографії від Саші Маслова
Фотосесію для кампанії провів харківський фотограф Олександр Маслов, чиї роботи часто з’являються на сторінках відомих міжнародних видань, таких як The New York Times, The Atlantic, Esquire та Forbes. Маслов регулярно відвідує Україну, документуючи події війни, що триває через агресію росії. На одній із світлин Сергій Кислиця позує разом зі своїм домашнім улюбленцем.
Символ якості та характеру
Возіанова додала, що Сергій Кислиця уособлює елегантність, яка проявляється не лише у зовнішньому вигляді, але й у характері та відданості своїм принципам. «Ми віримо, що елегантність не обмежується виглядом, а проявляється у характері та відданості своїм принципам. Сергій Кислиця як частина цієї кампанії уособлює ці риси та допомагає передати нашу місію – бути не просто брендом, а символом незмінної якості та характеру», – підкреслила вона.
Indposhiv Bespoke House – це майстерня, що займається пошиттям чоловічого одягу на замовлення. Вона працює в Києві з 2017 року за адресою вулиця Гончара, 50.